28 Ağustos 2007 Salı

Yatay Zemin Abuklamaları

bAzen istiyorum ki msn ya da karsındakinin yüzünü göremeden iletiştiğin herhangi bi platformdayken... böyle kendimden klonlayayım bir adet ve o gitsin knştuğum kişinin yamacında dursun, yazdıklarıma ne tepki veriyo, ii kötü bütün reaksiyonlarını görsün.. şey gibim.. ehhhm hani Arzunun Kanatları die sinema tarihinin en Güzide filmlerinden biri var ya.. onda melekler dolaşıo insanların arasında. Onun gibi... yabancılaşıyım bi kendime.. uzaktan bakabiliyim istiyorm

bunu yapamamamız çok yazık grçekten.. olsaydı dünya çok farklı bi yer olurdu eminim..

eet çok uykum var, panjurları tamamen kapadım, tüm arkadaşları ektim, ve saat sabah 08.27, kocaman bi balonu sırtüstü uzandıım yatağımda tavana atıp tutarken düşünüyorum...

seni de özledim kubii... ses et bana bidahaki sefere denk geldiimizde..

komacan öbtm

blogu okuyan kimse yoktur dimi la ? yoktur herhal.. ohh biraz uyusam keşke :((

Hiç yorum yok: