16 Ağustos 2007 Perşembe

yoğurtlu tavsiye serisi 1

bu aralar bu siteye felaket sardım, nette yeni bir şey bulamıyorum diyenler böyle gelsin

güzel bir tasarım sitesi mocoloco

işim olsun da böyle olsun diyenler buradan buyurun

made of japan

bedava olsun baldan da tatlı olsun hem rampayı çıksın hem düz yolda bassın diyenler için bedava sirkeler

eski rus malı lomo fotograf makineleri kullanılarak yaratılan bir akım lomography.sizinde evde sandık içinde lomonuz varsa katılın.

yoğurtlu tavsiyelerimi burda bitirirken Tarihte Bugüne bakıyoruz ne olmuş ne bitmiş

Bugün tarihte kaydadeğer hiç bir olay olmamış derken 1977'de Elvis Presley malikanesinde ölü bulunmuş.Bir daha böyle üzücü olayla karşılaşmak istemeyen milletvekillerimiz 1997'de 8 yıllık zorunlu eğitimi kabul etmişler.
Peki bu tarihte bugün ben ne yaptım ,sabah güzelcene uykumdan uyandım ,yüzümü yıkayıp gözümdeki çapaklardan arınmayı umut ediyordum ama gel görki sular kesikti.Aklıma Melih Gökçek geldi içimden lanet okudum sonra dedim ki olm "burası istanbul" hemen lafımı geri aldım.Sonra gene okudum Ankara'lıların çektiği eziyet için.

Bonus: Canı sıkılanlar için; 2 resim arasındaki 7 farkı bulun

1 yorum:

priss dedi ki...

kubiim.... kubikim.. herbişiim. gözümün nuru.. kara kaşlı karagözlü yiidim..ne la bunlar, çok bencilsin, o fotoları kesip biçen renklendiren zımbırtı hariç hiçbi linkten hazzetmedim, madeofjapan i ise açma ve kapama hamlelerim gözün görme eşiğini delicesine aşan bir süratte gerçekleşti..daha fazla yazamıom anaanem geldi tepeme dikildi, konuşmak istiyor zaar...

ben de bi feraha ersem yazıcam bişiiler cicim.. ama bu aralar blog ellerinizden hörmetle öper... bende sizi yanaklarınızdan öperim.. esen kalın kalalım ve de kalsınlar ....